Mijn retourpakket is niet aangekomen

Wanneer je jouw retourpakket naar DeModo stuurt, kun je er in de meeste gevallen van uitgaan dat dit goed verloopt.

Wat gebeurt er als jouw retourpakket ons magazijn niet bereikt?

Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, wordt er een koopovereenkomst gesloten en zijn wij verantwoordelijk voor het pakket tot het moment van ontvangst. Na het retourneren is het pakket weer in jouw bezit, en de verantwoordelijkheid ligt bij jou als klant, tot het moment dat het in ons magazijn aankomt. Dit betekent dat je geen aanspraak kunt maken bij ons voor verlies, beschadiging of vertraging van het pakket.
Dit geldt ook voor retourzendingen via ons antwoordnummer of met gebruik van een door ons aangeleverd retourlabel.

Wat moet je doen als je pakket 7 werkdagen na verzending nog niet in ons magazijn is aangekomen?
Als jouw retourpakket 7 werkdagen na verzenden nog niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij kunnen dan een onderzoek voor je starten. Let wel, als je later dan 15 dagen na het retourneren contact met ons opneemt, kunnen we helaas geen onderzoek meer voor je starten.

Heb je met Riverty betaald?
Als je de bestelling met Riverty hebt betaald, houd er dan rekening mee dat je de betalingstermijn in de gaten moet houden om extra kosten te voorkomen. Het niet tijdig betalen van openstaande rekeningen kan invloed hebben op je kredietwaardigheid. Bekijk hier de FAQ's van Riverty voor meer informatie.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met een link om jouw pakket te volgen.
Wanneer de lokale vervoerder jouw pakket heeft gescand, ontvang je updates over de levering, zodat je precies kunt zien waar je pakket zich bevindt en wanneer het wordt geleverd.