Mijn pakket is nog niet geleverd, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Bekijk daarom altijd eerst goed de track & trace om je pakket te volgen.
Is de status van jouw track & trace 5 werkdagen lang niet bijgewerkt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je altijd het ordernummer bij de hand hebt, zodat wij gemakkelijk met je mee kunnen kijken.

Let op: Indien je later dan 15 werkdagen na verzending pas contact met ons opneemt, kunnen wij helaas geen onderzoek meer voor je openen.

Geeft jouw tracking aan dat het pakket is bezorgd, maar heb jij deze niet ontvangen?

In dit geval adviseren wij je altijd eerst om bij medebewoners en buren navraag te doen of zij het pakket in ontvangst hebben genomen.
Is dit niet het geval? Neem uiterlijk binnen 4 werkdagen na de aangegeven bezorgdatum contact met ons op, zodat wij een onderzoek kunnen openen bij de vervoerder om jouw pakket te traceren.
Neem je later dan dit termijn contact met ons op, dan kunnen wij helaas geen onderzoek meer openen bij de vervoerder en zullen we de bestelling als afgeleverd beschouwen.